Treść

Outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD)

Czy Twoja firma potrzebuje wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych (IOD), ale nie chcesz ponosić znacznych kosztów oraz nie chcesz obciążać własnych pracowników? Skorzystaj z naszej usługi outsourcingu IOD i zyskaj pewność, że Twoje obowiązki wynikające z przepisów RODO zostaną wypełnione na najwyższym poziomie.

Zamów ofertę
Outsourcing funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD)
Kiedy outsourcing IOD to najlepsze rozwiązanie?

Kiedy outsourcing IOD to najlepsze rozwiązanie?

Brak specjalistycznej wiedzy

Gdy Twoja organizacja nie posiada wewnętrznego eksperta ds. ochrony danych, a przestrzeganie RODO jest kluczowe dla jej działalności.

Ograniczone zasoby kadrowe

Jeśli zatrudnienie pełnoetatowego Inspektora Ochrony Danych jest nieopłacalne lub niemożliwe.

Planowane wdrożenie nowych technologii

Gdy firma wprowadza nowe systemy sprzedażowe, obsługi Klienta, finansowe, takie jak CRM, ERP, Księgowość, Sprzedażowe, itd.

Przeprowadzanie audytów i kontroli zgodności

Potrzeba regularnej weryfikacji procesów w celu zapewnienia zgodności z RODO.

Obowiązek prawny powołania IOD

W przypadku firm, które ze względu na swoją działalność (np. instytucje publiczne, duże podmioty przetwarzające dane wrażliwe) są zobowiązane do wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych.

Ryzyko wysokich kar

Gdy Twoja organizacja chce uniknąć potencjalnych sankcji finansowych wynikających z naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.

Chęć zachowania niezależności i obiektywności

Zewnętrzny IOD oferuje bezstronność w ocenie procesów i zgodności z regulacjami.

Benefity z wyboru Perfectinfo

Bogate doświadczenie

Prowadziliśmy naszych Klientów przez kontrole sektorowe z UODO, kontrole z NIK, kontrole zlecone przez Partnerów lub nadrzędne spółki i regulatorów. Przeprowadziliśmy już ponad 60 postępowań w UODO! Działamy na rynku od 2012 roku.

Dostęp do ekspertów

Nasz zespół to eksperci z cyberbezpieczeństwa, prawnicy, projekt managerzy oraz audytorzy ISO 27001.

Oszczędność czasu

Opisz nam swój problem i projekt, błyskawicznie zaproponujemy rozsądne ekonomicznie rozwiązania. Korzystaj z naszych usług gdy startujesz nowe lub rozwijasz istniejące projekty sprzedażowe, obsługi klienta, finansowe, takie jak CRM, ERP, księgowe, marketingowe, itd.

Minimalizacja ryzyka

Boisz się nieuzasadnionego odwetu od zwolnionego pracownika, nieuczciwych działań konkurencji albo po prostu braku kompetencji z zakresu RODO we własnym zespole? Przekaż nam obszar RODO i skup się na swoich potrzebach.

Obowiązek prawny powołania IOD

brak konieczności zatrudniania pracownika na pełny etat, rozwiązania proponowane przez nas są zoptymalizowane kosztowo. Posiadamy wiedzę ekspercką oraz zatrudniając nas wykluczasz ryzyko „konfliktu interesów”.

Ryzyko wysokich kar

Nasi Klienci nigdy nie otrzymali żadnej kary administracyjnej, nawet gdy zatrudnili nas już w trakcie trwających postępowań w UODO. Dołącz do grona podmiotów, które bezpiecznie prowadzą swoją działalność.

Chęć zachowania niezależności i obiektywności

Zewnętrzny IOD oferuje bezstronność w ocenie procesów i zgodności z regulacjami.

Benefity z wyboru Perfectinfo
Zakres naszych usług jako zewnętrznego IOD

Zakres naszych usług jako zewnętrznego IOD

Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych zgodnie z wymogami RODO, w pełnym zakresie, w tym m.in.:

Pomoc w kontaktach z UODO

Przygotowanie i reprezentacja w przypadku kontroli lub incydentów

Monitorowanie przestrzegania przepisów RODO

Kontrola zgodności procesów w organizacji.

Audyt zgodności z RODO

Identyfikacja luk w ochronie danych i propozycje działań naprawczych.

Stałe wsparcie merytoryczne

Konsultacje w zakresie ochrony danych osobowych.

Szkolenia dla pracowników

Budowanie świadomości zasad ochrony danych wśród Twojego zespołu.

Reakcja na incydenty

Wsparcie w analizie i usuwaniu skutków naruszeń ochrony danych.

Raportowanie i dokumentacja

pełna obsługa wymaganej dokumentacji, w tym rejestrów czynności przetwarzania i zgłoszeń incydentów, a także sprawdzenie już istniejących umów, klauzul, polityk na zgodność z RODO.

Konsultacje bezpieczeństwa we wdrożeniu nowych systemów IT

Ekspercka wiedza w zakresie bezpieczeństwa informacji w trakcie obsługi, aktualizacji i wdrożeniu nowych lub istniejących systemów informatycznych.

Bezpieczna Sprzedaż i Marketing

Wsparcie w zbudowaniu procesów sprzedażowych i marketingowych w bezpieczny sposób, ale zarazem taki, który nie obniży „konwersji”.

Okresowe bezpłatne audyty RODO

Realizujemy bezpłatne okresowe audyty RODO, dzięki czemu znacząco minimalizujemy ryzyko niezgodności z RODO w czasie. Z audytu powstaje raport oraz plan działań naprawczych.

Dla kogo jest nasza usługa?

  • Przedsiębiorstwa, które chcą zapewnić zgodność z RODO bez tworzenia dodatkowych etatów.
  • Instytucje publiczne i organizacje non-profit.
  • Firmy z sektora IT, e-commerce, finansów, medycyny, produkcyjnej i wielu innych branż.

Dla kogo jest nasza usługa?
Jak przebiega proces rozpoczęcia współpracy?

Jak przebiega proces rozpoczęcia współpracy?

Konsultacja wstępna

Analizujemy potrzeby Twojej firmy i omawiamy zakres działań związanych z ochroną danych osobowych.

Przygotowanie oferty

Opracowujemy szczegółowy plan działania i przedstawiamy dedykowaną ofertę współpracy, dopasowaną do specyfiki Twojej działalności.

Podpisanie umowy

Ustalamy warunki współpracy, precyzujemy obowiązki obu stron i zawieramy umowę.

Audyt początkowy

Przeprowadzamy wstępny audyt, aby ocenić aktualny stan zgodności z przepisami RODO oraz zidentyfikować obszary wymagające poprawy.

Realizacja usług

Rozpoczynamy współpracę, przejmując obowiązki Inspektora Ochrony Danych i wdrażając ustalone rozwiązania oraz monitorując realizacje działań naprawczych.

Stałe wsparcie

Regularnie monitorujemy zgodność procesów z przepisami, oferujemy doradztwo oraz reagujemy na bieżące potrzeby Twojej organizacji.

Okresowe audyty

Prowadzimy i inicjujemy (bezpłatnie) okresowe audyty zgodności z RODO.

Dlaczego my?

Od 2010 roku wspieramy organizacje w zakresie ochrony danych osobowych, oferując pełne wsparcie i elastyczne podejście dopasowane do specyfiki każdej firmy. W przypadku incydentu jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, aby zapewnić Twojej organizacji należytą opiekę.

Nasz średni czas reakcji na zlecone zadanie to 3h! W umowie współpracy posiadamy zapisy, że nasz czas reakcji na zlecenie nie przekroczy 10h. Jesteśmy zawsze dostępni!

W ramach współpracy, otrzymają Państwo dedykowanego opiekuna, który będzie zarazem pełnił funkcję Zastępcy IOD i zostanie tak zgłoszony do UODO.

Powierzając tak ważne zadanie jakim jest ochrona danych osobowych należy wybrać Partnera z wieloletnim doświadczeniem, który posiada wiedzę ekspercką. Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) wielokrotnie nakładał kary, za zlecenie przez Administratora Danych Osobowych działań przetwarzania lub wsparcia w przetwarzaniu danych osobowych podmiotom, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w danym zakresie.

Dlaczego my?

Wybierając nasze usługi, decydują się Państwo na niezawodnego partnera, który zadba o bezpieczeństwo techniczne i organizacyjne Państwa firmy.

Zamów ofertę