Treść

Skup się na biznesie – my zajmiemy się resztą: RODO, ochrona sygnalistów i bezpieczeństwo informacji

Prowadzenie działalności biznesowej, zarządzanie zasobami ludzkimi, planowanie działań marketingowych, sprzedażowych czy operacyjnych – to zadania, które wymagają Państwa pełnego zaangażowania. Niemniej jednak, oprócz nich, na codzień pojawiają się także obowiązki związane z przestrzeganiem wymogów prawnych, takich jak RODO, Ochrona Sygnalistów czy Bezpieczeństwo Informacji.

Jesteśmy po to, aby wspierać Państwa w tych wymagających obszarach.

Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę prawną i administracyjną z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), wdrożenia procedur dotyczących ochrony sygnalistów, a także zapewnienia zgodności z normami bezpieczeństwa informacji. Dzięki naszym usługom, zyskają Państwo pewność spełnienia wymagań prawnych, minimalizując jednocześnie ryzyko związane z ich niedotrzymaniem.

Zamów ofertę

Bezpieczny rozwój biznesu - jak uniknąć ryzyka prawnego i skupić się na tym, co ważne?

Przepisy o ochronie danych osobowych nakładają na przedsiębiorców szereg obowiązków, których naruszenie może prowadzić do poważnych konsekwencji. Chcą Państwo rozwijać swój biznes, unikając ryzyka wysokich kar finansowych, postępowań sądowych oraz odpowiedzialności karnej? Jednocześnie zależy Państwu na skupieniu się na kluczowych działaniach organizacji, bez zbędnego rozpraszania uwagi?

Czy w Państwa organizacji realizowane są takie działania jak:

  • Sprzedaż i świadczenie usług B2B, kontakt z klientami, pozyskiwanie leadów czy organizacja kampanii marketingowych w social mediach lub w Internecie, zarządzanie kadrami, współpraca z dużymi Partnerami, itd.?
  • Obsługa pracowników, podpisywanie umów z klientami, kontrahentami i współpracownikami w modelu B2B?
  • Zarządzanie stroną internetową, korzystanie z systemu CRM, prowadzenie fanpage'a na Facebooku lub innych narzędzi online wspierających działalność?

Wszystkie te działania wymagają zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz odpowiedniego uregulowania i udokumentowania (zgody, polityki, klauzule, analizy ryzyka).

Bezpieczny rozwój biznesu

Jak pracujemy? - Nasze działania opierają się na pięciu kluczowych etapach, które zapewniają kompleksowe podejście do ochrony danych osobowych.

Dzięki naszemu kompleksowemu podejściu mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie w zakresie ochrony danych osobowych, z dbałością o bezpieczeństwo na każdym etapie współpracy.

Security process
Faza 1

Audyt

Na początku spotykamy się z Państwem, aby zebrać informacje dotyczące istniejących procesów oraz zabezpieczeń organizacyjnych, technicznych i fizycznych. W tym etapie przeglądamy dokumenty, procedury oraz polityki bezpieczeństwa, które obowiązują w Państwa organizacji, aby zrozumieć obecny stan ochrony danych osobowych.

Faza 2

Analiza zebranej dokumentacji oraz informacji

Na podstawie zebranych danych i przeprowadzonych wywiadów, dokonujemy szczegółowej analizy stosowanych zabezpieczeń oraz działających procesów. Szukamy potencjalnych naruszeń, luk i podatności, które wymagają szybkiej interwencji. Przygotowujemy raport z rekomendacjami, wskazując obszary do poprawy.

Faza 3

Przygotowanie draftów procedur i dokumentacji

Na podstawie przeprowadzonej analizy opracowujemy projekty procedur i dokumentacji, które będą dostosowane do specyfiki Państwa organizacji. Drafty tych dokumentów wysyłamy do osób decyzyjnych do weryfikacji, uwzględniając zmiany, które muszą zostać wprowadzone do istniejących procesów.

Faza 4

Wdrożenie

Kiedy dokumenty są zaakceptowane, przechodzimy do etapu wdrożenia. Wspólnie z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne obszary ustalamy szczegółowy plan naprawczy i sposób wprowadzenia zaproponowanych procesów. Pomagamy w implementacji zmian, zapewniając odpowiednie wsparcie.

Faza 5

Stałe wsparcie

Po zakończeniu wdrożenia oferujemy ciągłe wsparcie w zakresie ochrony danych osobowych. Regularnie realizujemy okresowe audyty, opiniujemy dokumentację oraz umowy, informujemy o zmianach w przepisach prawa oraz ich potencjalnych skutkach.Reprezentujemy Państwa przed UODO, policją, sądami i innymi instytucjami w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych. Jesteśmy zawsze dostępni, z średnim czasem odpowiedzi do 3 godzin roboczych, aby zapewnić pełną obsługę na każdym etapie.

Nasza historia i sukcesy

Garść faktów i liczb. Od ponad dekady pomagamy firmom w ochronie danych i zgodności z przepisami, zdobywając zaufanie setek klientów. Nasze doświadczenie obejmuje skuteczne wdrożenia RODO, NIS2 oraz ISO 27001, a także obronę w postępowaniach UODO.

2012

Założenie Perfectinfo (jako JDG). Pierwsze wdrożenie ISO 27001 dla organizacji zatrudniającej ponad 1500 pracowników.

2015

Pierwszy ogólnopolski cykl szkoleń dla ZUS z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.

2018

Wejście RODO w Polsce. Ponad 50 stałych Klientów!

2019

Najdłuższa dotychczas (czas trwania 1 miesiąc w siedzibie klienta) kontrola NIK z zakresu RODO zakończona POZYTYWNIE.

2021

Przekształcenie JDG w Perfectinfo Sp. z o.o. Ponad 40 pozytywnie zakończonych postępowań kontrolnych i wyjaśniających z Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).

2025

Rozwój firmy: ponad 200 stałych Klientów w zakresie obsługi RODO (Inspektor Ochrony Danych, IOD) oraz Ochrony Sygnalistów. Ponad 500 kompleksowych wdrożeń!

Dlaczego warto wybrać Perfectinfo?

Rozumiemy, że każda firma jest inna i ma swoje unikalne potrzeby. Dlatego nasze podejście jest indywidualne – dostosowujemy rozwiązania do specyfiki działalności, zapewniając zgodność z RODO i bezpieczeństwo IT w sposób, który wspiera codzienne operacje biznesowe.Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, pomagamy firmom i organizacjom z administracji publicznej bezpiecznie i skutecznie zarządzać danymi, nie obciążając budżetu.

01

Działamy błyskawicznie i skrupulatnie!

Nasza średnia reakcja na powierzone zadanie to zaledwie 3 godziny! Gwarantujemy, że podejmiemy działania w ciągu maksymalnie 10 godzin roboczych.

02

Jesteśmy responsywni i proaktywni!

Naszym celem jest wspieranie Państwa, a nie opóźnianie działań. Dzięki naszemu podejściu możecie Państwo mieć pewność, że wszystkie nasze działania są realizowane sprawnie.

03

Zaawansowane narzędzia do monitorowania postępów!

Zarządzamy zadaniami przy użyciu nowoczesnych narzędzi, takich jak Monday.com, Slack, Google Workspace, Zapier, co zapewnia pełną kontrolę nad realizacją.

04

Szerokie kompetencje!

Nasza firma to nie tylko prawnicy – jesteśmy zespołem ekspertów z wielu dziedzin, od ochrony danych po cyberbezpieczeństwo.

05

Kompleksowa obsługa "od A do Z"

Oferujemy pełne wsparcie – audytujemy, wdrażamy, utrzymujemy system RODO, dbamy o dokumentację i szkolenia.

06

Realne doświadczenie z UODO!

Mamy na swoim koncie ponad 60 zakończonych postępowań wyjaśniających z UODO. Nasza praktyka w komunikacji z organami nadzorczymi to realna wartość dla naszych klientów.

07

Bezpieczeństwo i poufność to nasza specjalność

Działamy na rynku od 2010 roku, oferując profesjonalną obsługę w zakresie ochrony danych osobowych.Jesteśmy gwarantem poufności i bezpieczeństwa informacji, dlatego warto zaufać nam, jako sprawdzonemu partnerowi.W szczególności, jeśli chodzi o zbieranie i przetwarzanie poufnych danych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jesteśmy najlepszym wyborem.

Case Study: Obrona Postępowań UODO

Współpracując z różnymi interdyscyplinarnymi organizacjami, mieliśmy przyjemność wielokrotnie wspierać je w procesach związanych z postępowaniami UODO.

Nasze doświadczenie i zaangażowanie pozwoliły na skuteczną obronę interesów naszych klientów, zapewniając im nie tylko zgodność z przepisami, ale także ochronę dobrego imienia.

Dzięki naszej pracy klienci uniknęli wysokich kar finansowych i mogli dalej rozwijać swoje działalności bez obawy o konsekwencje prawne.


"Mieliśmy atak (ransomware) hakerów na naszą sieć i niestety wszystko zostało zaszyfrowane. Zwróciliśmy się po pomoc do Perfectinfo. W obliczu strat wizerunkowych, potencjalnej utraty Klientów oraz kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) nasza firma stanęła przed ogromnym wyzwaniem. Groziły nam wysokie kary finansowe, a brak podjęcia szybkiej reakcji mógł negatywnie wpłynąć na naszą reputację. Zespół Perfectinfo przede wszystkim błyskawicznie przystąpił do prac i przygotował pisma i odpowiedzi do UODO oraz naszych Klientów a następnie przeprowadził dokładny audyt, zidentyfikował potencjalne zagrożenia i przygotował skuteczną strategię."

Branża: Prywatna opieka medyczna
Rezultat: Uniknięcie kary w wysokości ponad 500 000 zł i pełna zgodność z RODO

Firma z branży medycznej

Tadeusz - Prezes Zarządu

"Uruchomiliśmy portal dla specjalistów z branży farmaceutycznej. Niestety, nie posiadaliśmy IOD (Inspektora Ochrony Danych) i popełniliśmy dużo błędów, czego następstwem było wszczęcie ponad 40 postępowań w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych. Zwróciliśmy się do Perfectinfo Sp. z o.o.. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę! Firma wyprowadziła z sukcesem wszystkie postępowania, nie otrzymaliśmy żadnej kary a w następstwie mogliśmy wrócić do procesu akwizycji naszej firmy przez duży Fundusz Inwestycyjny. Polecamy współpracę z Perfectinfo Sp. z o.o., nawet w sytuacjach trudnych i "beznadziejnych"."

Branża: Farmacja i praca
Rezultat: Brak kar w UODO, sprzedaż firmy bez obciążeń

Startup integrujący specjalistów

Łukasz - Dyrektor do spraw operacyjnych (COO)

"Współpracujemy z Perfectinfo już ponad 8 lat! Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) wylosował nas do kontroli sektorowej. W kontroli uczestniczyło 3 Inspektorów z UODO a wspierało nas 2 specjalistów z Perfectinfo. Kontrola trwała 8 miesięcy i została zakończona pełnym sukcesem. Zespół Perfectinfo profesjonalnie przeprowadził cały proces, reprezentowały nas przed UODO a przez cały ten okres wykazał się wiedzą ekspercką oraz pełnym profesjonalizmem. Wieloletnia umowa z Perfectinfo zaowocowała pełną zgodnością z RODO oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa!"

Branża: Najem pojazdów przez aplikację mobilną
Rezultat: Zgodność z przepisami i uniknięcie sankcji

Software House

Kamil - Członek Zarządu IT (CTO)